RUJ DE BUZE HOME MADE


Pe blogul Inei din Targu Mures am gasit o multime de lucruri interesante si utile, ruj















"Nu stiu cate dintre voi v-ati intrebat daca nu cumva va puteti prepara fardurile acasa… Eu m-am intrebat. In multitudinea de produse imbibate in parabeni, SLS si plumb este tot mai greu sa gasesti ceva in care sa ai incredere. Ce-ai spune daca ti-as arata ca iti poti prepara acasa rimelul, fondul de ten si chiar rujul de buze? Suna interesant, nu?
Primul pe lista este rujul de buze. Simplu. Rapid si ieftin. Nu ai nevoie decat de 2 ingrediente principale: vaselina si fard de obraz.
- vaselina
- fard de obraz
- recipient de pastrare a rujului
- optional ulei de menta pt aroma
Eu vaselina mi-o procur de la dm. Nu exista cantitati fixe. Fiecare face cat ruj vrea insa ideal ar fi sa va preparati cantitati mici deoarece nu rezista mult timp.
Punem vaselina intr-un bol / farfurioara / forma de muffins.
Pudram deasupra fard de obraz (culoare la alegere) si amestecam cu o pensula de buze. Intensitatea rujului depinde de cantitatea de fard folosita: mai mult fard = culoare mai intensa. Puteti jongla cu mai multe culori, pt a obtine nuanta favorita.







Depozitati intr-un recipient mic si curat (de la Sephora express). Dati la rece.
Este un ruj cremos, hidratant. Daca adaugati si o picatura de ulei esential de menta veti mai diminua din gustul neplacut al vaselinei."

Niciun comentariu:

BLOGURI DE SHOPPING